שיקום הפה ושחזורים אסתטים

שיקום הפה ושחזורים אסתטים

לפני שנספר לכם על סוג השיקומים והמענה המקצועי שתוכלו לקבל אצלנו, חשוב לנו שתדעו שאנחנו אחת המרפאות היחידות בארץ שמציעה את הרמה העולמית העליונה של שיקום הפה, בזכות לימודי המשך של ד"ר שירן יד ברי, בארה"ב ב-Center Kois סיאטל, וושינגטון, המובילה את התחום ומנחילה טכניקות ייחודיות שלא נלמדות בשום מקום אחר.

כל מה שצריך לדעת על שיקום הפה ושחזורים אסתטים אצלנו במרפאה

היכולות שלנו מאפשרות להפחית כאב וסבל לאורך כל שלבי הטיפול, לתת מענה מאד מדוייק ולאפשר פתרונות גם במקרים של שיקומים מורכבים, ביניהם הרמות מנשך, בעיות סגר, שחיקת שיניים, אובדן גובה, וגם מענה לטיפולים קודמים שכשלו או מקרים שבהם לא נמצא פיתרון. הטיפולים שלנו מגיעים עם המון סבלנות, דיוק, ודגש על הנוחות של המטופל בתהליך. הטיפולים המשקמים שלנו כוללים כל מה שנדרש כדי לשחזר את התפקוד של הלסת ואת האסתטיקה של החיוך, ביניהם: שחזורי חרסינה, ציפויים ובמקרים מסוימיים כתרים וגשרים, השתלות שיניים, ועוד. כולם מבוצעים בראיה כוללת של מצב הפה, וגם של האדם שמאחורי החיוך.

מחייכים מניסיון: מטופלים שעשו אצלנו שיקום הפה ושחזורים אסתטים מספרים על החוויה

האם אתם מתאימים לביצוע שיקום הפה ושחזורים אסתטיים?

אם אתם סובלים מבעיות מנשך וסגר, אם אתם חורקים שיניים ומרגישים שהשיניים שלכם משתנות ומאבדות גובה, אם אתם מרגישים שהלסת שלכם לא משרתת אתכם כמו שהיא אמורה לשרת, יתכן מאד שיש מה לעשות.

תשובות לשאלות נפוצות על שיקום הפה ושחזורים אסתטים

בהנחה שבמוצע כראוי וקיימת תחזוקה שוטפת, אין צורך בהחלפת כתר כלל לרבות שינויים במצב העצם או החנייכים
אין ספק שכתר זירקוניה הינו חזק בהרבה יותר מכתר חרסינה מאוחה למתכת, אך לא רק החוזק הינו הגורם לבחירת חומר השחזור אלא שכן בריאות הפה. מחקרים רבים מראים כי חיבור החנייכים עם שולי כתרי הזירקוניה מניבים תוצאות טובות יותר ומונעים דלקות לטווח הרחוק בהנחה שמתבצע כנדרש.
גשרים מעניקים חוזק במצבים בודדים כגון מחלות חניייכים וחוסר של שיניים, במצבים אידיאליים נעדיף כתרים בודדים שכן מאפשרים לנו לחקות את הטבע באופן מדויק ומאפשרים למטופל לשמור על הגיינה מקסימלית.
בהנחה שהמרווח הבין לסתי תקין ואין קריסה של המנשך, בהחלט אפשר. יש לקחת בחשבון שתפקיד השיניים האחוריות הינן להגן על השיינים הקדמיות וההיפך ועל כן במידה וקיים איבוד גובה הטיפול במשנך הקדמי מחייב טיפול במשנך האחורי.
כלל לא. אנו מאמינים ששן אשר לא הושחזה לכתר בעבר אינה מחייבת בכתר שכן השחזה זו נחשבת כאגרסיבית ולרוב מצריכה הסרה של חומר שן בריא. כיום קיימות אלטרנטיבות אחרות אשר כוללות הסרה מינימלית ומבוקרת של חומר השן אך יחד עם זאת מצריכים מיומנות רבה.

רוצים לשמוע עוד על שיקום הפה ושחזורים אסתטים אצלנו במרפאה?

נשמח לענות על כל שאלה ולתאם לכם תור אצלנו במידה ותתאימו - צרו קשר עוד היום!

יש לכם שאלות נוספות?

יותר מנשמח לסייע לכם, לענות על כל שאלה ולהסיר כל דאגה או חשש מליבכם. צוות המרפאה מסור, מקצועי ומנוסה בסיטואציות רבות וישמח לעזור גם לכם לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר עבורכם תוך כדי סקירת כל האופציות בצורה שקופה, ברורה ונעימה.

רוצים לדבר איתנו על משהו?

יותר מנשמח לסייע לכם, לענות על כל שאלה ולהסיר כל דאגה או חשש מליבכם. צוות המרפאה מסור, מקצועי ומנוסה בסיטואציות רבות וישמח לעזור גם לכם לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר עבורכם תוך כדי סקירת כל האופציות בצורה שקופה, ברורה ונעימה.

× שנדבר בוואסטאפ?
דילוג לתוכן